Agilis makreitng
Digitális marketing

Agilis marketing

Az agilis marketing egy olyan megközelítés, ami az agilis módszertanra épül. A marketingnek ez a megközelítése hangsúlyozza a valós idejű együttműködést és alkalmazásával a marketingszakemberek nagyon könnyen tudnak reagálni a változásokra. Egyik legfontosabb előnynek éppen az tekinthető, hogy rugalmas a változásokhoz történő reagálások területén. Egy másik előnye, hogy az ügyfelek értékére és az üzleti eredményekre helyezi a hangsúlyt.

A kiáltvány szövege szerint: Annak érdekében, hogy lépést tartsunk a marketing mai sebességével és összetettségével, új munkamódszereket alkalmazunk:

 

1

Összpontosítás az ügyfélértékre és az üzleti eredményekre a tevékenység és a kimenetek helyett

2

Értékteremtés korán és gyakran túlzás a tökéletességre várva

3

Tanulás kísérleteken és adatokon keresztül a vélemények és konvenciók felett

4

Keresztfunkcionális együttműködés silókon és hierarchiákon keresztül

5

Reagálás a változásokra egy statikus terv követése során




 

Mit jelent az agilis marketing?

A marketing tevékenység során az agilis módszertan alkalmazása, amelnyek a célja, az, hogy javítsa a marketingműveleteket. Egy olyan megközelítés, amelyben a marketingcsapatok azonosítják a nagy értékű projekteket, így az erőfeszítéseiket képesek összpontosítani. Az agilis marketingcsapatok működése során az agilis marketing értékeit alkalmazzák:

Ennek érdekében: válaszolnak a változásokra egy terv követése során. A tesztelést fontosabbnak tartják, mint a konvenciókat. A nagy piacokon is egyéni interakciókat valósítanak meg.




 

Hogyan jött létre?

  1. június 11-én fogalmazták meg az Agilis marketing kiáltványt. A kétnapos összejövetel során alkották meg az Agilis marketing koncepcióját, amelynek célja, hogy a modern marketing jövőjét határozza meg.

 

Kapcsolat az agilis szoftverfejlesztéssel

Az agilis marketing célja, hogy ösztönözze a növekedést. Ezt a célt azzal a tevékenységgel kívánja megvalósítani, hogy a csapatok erőfeszítéseit összpontosítja, ezáltal értéket nyújtanak a végfelhasználó számára.

Az agilis marketing kialakulófélben lévő gyakorlata alkalmazza az agilis szoftvergyártás elveit. Leginkább azzal érvelnek az agilis marketing alkalmazása mellett, hogy növeli a marketingosztály sebességét, minőségét, rugalmasságát és hatékonyságát.

Alapelvei nagyon hasonlítanak az agilis szoftverfejlesztés alapelveihez.

  • Ez inkább arról szól, hogy a terv követése helyett reagáljunk a változásokra.
  • Ne csak a dokumentációra összpontosítson
  • Összpontosítson inkább az egyénekre, ne csak a folyamatra
  • Összpontosítson inkább az ügyfelek együttműködésére, ne pedig a szerződésre vagy a tárgyalásra



Szóljon hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük