weboldal készítés

Digitális marketing trendek 2023 Interaktív tartalom

Digitális marketing trendek 2023

 

A digitális marketing trendek folyamatosan fejlődnek. Abban az esetben, ha nem figyelünk folyamatosan a legújabb trendekre, előrejelzésekre, összedőlhet az online stratégiánk.

 

Cikksorozatunkban sorra vesszük azokat a digitális marketing trendeket, amelyek a 2023-as év során dominálni fognak a szakértők és előrejelzések szerint. Az első digitális marketing trend, amelynek utána járunk az interaktív tartalom.

 

Interaktív tartalom

 

A jövőben az interaktív tartalom kétszer akkora figyelmet kap majd, mint a statikus tartalom a felmérések és tanulmányok szerint. Az interaktív tartalmak hosszabb ideig lekötik az olvasók figyelmét.

 

Az infografikák, játékok, vetélkedők, szavazások olyan interaktív tartalmak, amelyek nagyobb szerephez jutnak 2023-ban az előrejelzések szerint.

 

Az interaktív tartalmak nem csak a közönség hosszabb ideig történő elköteleződésében segít, de arra is egy kiváló megoldás, hogy a tartalmainkat széles körben osszák meg a különböző közösségi hálózatokon.

 



 

Mit jelent az interaktív tartalom?

 

Interaktív tartalom lehet bármi, ami a felhasználó részvételét igényli. Az interaktív tartalom segítségével a passzív fogyasztóból, aktív, cselekvő elköteleződés érhető el.

 

Az interneten egy új lehetőséget teremt a felhasználóval történő interakcióban. Számtalan formában megjelenhet az interaktív tartalom. Amikor a tartalmaink interaktívvá válnak, vonzzák és felkeltik az emberek figyelmét, szórakoztatóak lesznek.

 

Az interaktív tartalom a közönség számára jobb fogyasztói élményt nyújt.

 

 

Az Y generáció ösztönzi az interaktív tartalom megjelenését

 

Az Y generációhoz tartoznak azok az emberek, akik 1980 és 1995 között születtek. Ők a piacokon új trendeket teremtenek. Befolyásolják a fogyasztói magatartást.

 

Az Y generáció látta az internet megszületését, megtapasztalta a világ gyorsabbá válását. Ennek következtében ez a generáció dinamikus tartalmakat igényel a statikus tartalom helyett.

 

A Z generációval történő kommunikáció során már nem lesz választási lehetőség, a dinamikus tartalom a kommunikáció feltétele lesz.

 

 




 

 

Példák az interaktív tartalomra

 

Számológépek, amelyek az e-kereskedelem során segítik az ügyfeleket. Ez lehet összehasonlításban nyújtott segítség, de lehet például a különböző termékjellemzők költségeinek összeállításában nyújtott segítség.

 

A kvízek, felmérések, játékok, szavazások segítségével előállíthatunk interaktív tartalmakat, amelyek segíthetnek minket abban, hogy jobban megismerjük a közönségünket. Azonban, ha ezt egy következő szintre emeljük és egy visszaigazoló kártya segítségével a felhasználónak is lehetővé tesszük, hogy összehasonlítsák eredményeiket másokkal, akkor máris értéket teremtettünk látogatóinknak.

 

A kedvenc az interneten az interaktív videó. A feleltválasztós kérdések segítségével lehetőség van arra, hogy a videó különböző részeire ugorjon a felhasználó. Például az oktatóvideók során használhatjuk nagyon jól egy interaktív videó segítségével az felhasználói élményt. Például úgy, hogy ha interaktivitással segítjük az új fogalmak memorizálását.

 

 

 

[socialpoll id=”2868088″]

 

 




Szóljon hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük